Skip to main content

SalesTracker
Op zoek naar kopers
voor jouw project?

Woningen toewijzen uit een pool van honderden potentiële kopers? Die tijd is helaas voorbij. Je mag al blij zijn als je voor elke woning tenminste één mogelijke kandidaat kunt vinden. Weet je al serieuze leads te verzamelen, dan moet er echt weer ouderwets verkocht worden. Want er is veel voor nodig om van die lead een koper te maken. Alleen hoe weet je welke lead waardevol is en welke niet?

Het is in de huidige markt dan ook essentieel om gedetailleerd inzicht in je leads te hebben om hier de potentiële kopers uit te kunnen filteren. En dat doe je met SalesTracker.

Geïnteresseerde of
potentiële koper?

Over het aantal aanmeldingen voor je nieuwbouwproject heb je waarschijnlijk niet te klagen. Allemaal geïnteresseerden die om uiteenlopende redenen op de hoogte willen blijven van je project. Aan aandacht dus geen gebrek. Maar door de veranderende marktomstandigheden zitten hier niet meer voldoende kopers tussen.

Dus wat doe je dan om de resterende woningen te verkopen? Extra campagnes opstarten of oneindig veel nieuwsbrieven uitsturen? En dan hopen of kopers zich alsnog aanmelden?

Beter is het om met slimme oplossingen de potentiële kopers te identificeren en deze dan pro-actief te benaderen. Met Salestracker heb je de middelen om dit te doen en weet je precies wie ze zijn.

Meer informatie ontvangen?

Leads kwalificeren en potentiële kopers identificeren

Salestracker geeft inzicht in het gedrag van de lead. Zo zie je bijvoorbeeld exact hoe vaak en wanneer een geïnteresseerde op je website is geweest, hoe hij is binnengekomen, welke pagina’s hij heeft bezocht en welke woning(en) zijn voorkeur hebben. Ook zie je welke nieuwsbrieven hij heeft geopend, hoe vaak er is doorgeklikt op een link, hoe er gereageerd is op social media posts en welke interacties er zijn geweest? En met de inzet van slimme enquêtes wordt nog meer waardevolle informatie over deze lead verzameld.

Door op deze manier het kaf van het koren te scheiden blijft er uit je pool van leads een selectie potentiële kopers over en kan de makelaar deze persoonlijk gaan benaderen. En omdat hij op voorhand al zoveel van ze weet, kan hij ze met de juiste argumenten wellicht wél over de streep trekken. Merk je dat het aantal serieuze leads opdroogt of achterblijft, dan kan er op tijd worden bijgestuurd.

Bovendien verloopt alle communicatie tussen de makelaar en de leads ook via Salestracker. Zo blijf je zelf ook nauw betrokken en zie je precies wat er wel of niet gebeurt met jouw potentiële kopers.

Leads kwalificeren en potentiële kopers identificeren

Salestracker geeft inzicht in het gedrag van de lead. Zo zie je bijvoorbeeld exact hoe vaak en wanneer een geïnteresseerde op je website is geweest, hoe hij is binnengekomen, welke pagina’s hij heeft bezocht en welke woning(en) zijn voorkeur hebben. Ook zie je welke nieuwsbrieven hij heeft geopend, hoe vaak er is doorgeklikt op een link, hoe er gereageerd is op social media posts en welke interacties er zijn geweest? En met de inzet van slimme enquêtes wordt nog meer waardevolle informatie over deze lead verzameld.

Door op deze manier het kaf van het koren te scheiden blijft er uit je pool van leads een selectie potentiële kopers over en kan de makelaar deze persoonlijk gaan benaderen. En omdat hij op voorhand al zoveel van ze weet, kan hij ze met de juiste argumenten wellicht wél over de streep trekken. Merk je dat het aantal serieuze leads opdroogt of achterblijft, dan kan er op tijd worden bijgestuurd.

Bovendien verloopt alle communicatie tussen de makelaar en de leads ook via Salestracker. Zo blijf je zelf ook nauw betrokken en zie je precies wat er wel of niet gebeurt met jouw potentiële kopers.

Inzicht tijdens alle fases van het verkooptraject

Meer informatie ontvangen?

Wil je meer meten over SalesTracker? Meld je dan nu aan en we houden je op de hoogte.

Persoonlijke demo of even overleggen?

Boek geheel vrijblijvend een videocall in mijn agenda, stuur een mail of bel mij op 06 – 53 33 32 32.