Ontdek de kracht van
resultaatgerichte communicatie

De plannen liggen op tafel. Het ontwerp is definitief. De vergunningen zijn rond. Kortom: de verkoop van je project kan van start. Wat nu nog een kale kavel is, is straks een prachtige villawijk. En dat leegstaande winkelcentrum is over een jaar getransformeerd tot levendig wooncomplex.

Maar dan die kopers. Hoe kom je onder de aandacht bij geïnteresseerden, welke kanalen zet je in, welke uitstraling past bij je project, wat is je boodschap, hoe blijven geïnteresseerden enthousiast en hoe weet je of die zogenoemde leads ook daadwerkelijk serieuze potentiële kopers zijn? Dat is waar wij voor gaan zorgen.

Druk bezocht verkoopevenement ParkTorens in Haarlem

30 jaar
ervaring

Gebiedspromotie, projectcommunicatie, citymarketing, strategische promotie van vrije kavels, we doen het al zo’n 30 jaar. Met volop enthousiasme en de voortdurende drive om alles uit je project te halen. Onze kracht zit daarbij in het organiseren en uitvoeren van het volledige traject. Onze mooiste én meest succesvolle projecten zijn dan ook de projecten die we van begin tot eind hebben verzorgd. Niet alleen omdat we dan alles uit de kast kunnen halen, maar vooral omdat we dan écht onze bewezen en succesvolle aanpak kunnen inzetten. En dus uiteindelijk uit de pool van geïnteresseerden de meest waardevolle kopers genereren. En ja, we hebben alle expertises onder één dak. Dat werkt niet alleen snel en efficiënt, het schakelt ook nog eens veel prettiger.

Zelf ervaren? Neem contact op

onze expertises

Projectcommunicatie

Een projectidentiteit dat precies bij je project past. Een website met de juiste uitstraling. Enthousiasmerende teksten waarin we het project volledig uitdiepen. Natuurlijk, ook wij beginnen bij projectcommunicatie met het ontwikkelen van die merkidentiteit. Want die moet gewoon staan. We lanceren de voorloopsite en starten met een teasercampagne om vervolgens de verkoopwebsite en doelgerichte campagnes te ontwikkelen waarmee de leads worden binnengehaald.

En precies daar maken we het verschil. We doen meer dan mooie plaatjes en knappe praatjes. We zijn de communicatiestrateeg tussen de projectontwikkelaar en de makelaar. We weten precies wat er nodig is om de benodigde leads te genereren en zorgen ervoor dat er hiervan voldoende gekwalificeerd worden tot potentiele koper. Is 70% van de woningen verkocht? Ook dan zijn we nog niet tevreden. Dus gaan we door totdat de handtekening voor die laatste woning is gezet. Alleen dan vinden we dat een project écht succesvol is.

Project Vecht en Veld is zo’n voorbeeld van een mooi, succesvol project.

Bekijk Vecht en Veld

Gebiedspromotie

Een prachtig duingebied, een groen- en waterrijke omgeving of hartje binnenstad? Bij gebiedspromotie zoeken we die argumenten die toekomstige bewoners nodig hebben om zich te vestigen in een nieuwe woonomgeving. Het liefst koppelen we daar een identiteit aan. Zo geven we je project meteen een gezicht en potentiële kopers een vertrouwd gevoel. Want die beleving? Daar staat of valt alles mee. Vervolgens gaan we aan de slag met een doeltreffende promotiecampagne. Online, offline, van website en e-mailmarketing tot lifestylemagazine, advertenties en billboard reclame. Daarbij focussen we ons niet op zoveel mogelijk leads, maar op zoveel mogelijk potentiële kopers: geïnteresseerden die daadwerkelijk de stap willen zetten om een woning te kopen.

Een voorbeeld van zo’n project is Waterrijk Boskoop.

Bekijk Waterrijk Boskoop

Commercieel vastgoed

Bedrijfsruimtes verhuren, medische specialisten werven om zich in een gezondheidscentrum te vestigen of een inspirerend blurring-concept promoten? Lopen we meteen warm voor. Want ook voor commercieel vastgoed zijn we zeker te porren. We kijken naar wat ondernemers inspireert en hoe je vastgoedproject hierop aansluit. Die belofte en vooruitzichten mixen we met beleving. Dit vormt de basis voor een verfrissend en verrassend concept dat we vervolgens op allerlei manieren promoten. Zo zetten we in op continue zichtbaarheid, creëren we enthousiasme en zorgen we ervoor dat ondernemers zich wel moéten vestigen in je gebouw.

Dit hebben we onder andere mogen uitvoeren bij Antoni.

Bekijk Werken in Antoni

“Sixtyseven was ons in het project telkens een stap voor en nam ons daarmee veel werk uit handen. Hun aanpak zorgde er mede voor dat we in slechts 3,5 week met de pre-sale konden starten.”

Martin SwitzarHoofd Verkoopstrategie - Vorm Ontwikkeling

Verkaveling

Een kale kavel alleen verkoopt niet, maar gaat pas leven als de doelgroep de mogelijkheden ziet. Want een droomhuis realiseren in een prachtig gebied waarbij ze volledig worden ontzorgd? Die unieke kans grijp je wel aan. Snappen wij. Dus zetten we niet alleen die kavels op de kaart, we betrekken architecten voor het ontwikkelen van inspiratiewoningen en kwaliteitsbouwbedrijven voor het maken van begrotingen. Op deze manier heeft de kavelkoper op voorhand een goede indicatie van de werkelijke kosten en wat er bij zelfbouw allemaal komt kijken. De communicatie pakken we net zo groots aan. Met allround communicatie, promotievideo’s, mediaplaatsingen, interviews met specialisten, drive thru’s en een stevige online marketingcampagne.

Dat deden we bijvoorbeeld al voor het project De Smaakmaker.

Bekijk De Smaakmaker

Citymarketing

Waarom zou jij je als ondernemer in een bepaalde stad willen vestigen? Dé centrale vraag waar we ons mee bezig houden als we het over citymarketing hebben. Zeker is dat je meer nodig hebt dan een mooie website. Daarom gaan we aan de slag met een stevige positionering, een scherp en lekker verhaal, een passende uitstraling en een strak plan voor online marketing. Een volledig communicatieconcept dus waarbij we alle middelen die we ontwikkelen perfect op elkaar laten aansluiten. Van website tot campagne tot video’s. Zo zorgen we er niet alleen voor dat ondernemers in de directe omgeving worden aangesproken, maar ook die van ver daarbuiten.

Benieuwd naar onze ervaring? Kijk dan eens naar onderstaande voorbeelden.

Bekijk De Waarderpolder

Gebiedsontwikkeling

Geïnteresseerden prikkelen om zich in een bepaald gebied te vestigen, nog voor er ook maar een woning in het gebied is gebouwd. Ook dan haken we aan. Juist. Want gebiedsontwikkeling vinden we maar wat mooi. Allereerst kijken we naar de kwaliteiten en mogelijkheden van het gebied. Om vervolgens alle benodigde data te verzamelen. Zo kunnen we die beoogde doelgroep exact bepalen. We kruipen in de huid van die doelgroep en halen vervolgens alles uit de kast. We richten een compleet campagneplatform in. Website, magazine, commercials, redactionele aandacht in de media, online marketing en buitenreclame. We zorgen ervoor dat alle middelen elkaar versterken. En op het juiste moment worden ingezet. En natuurlijk creëren we knappe promotievideo’s waarin we de charmes van het gebied tot volledige expressie laten komen.

Kijk zelf maar!

Bekijk Westerdel Langedijk

Visiedocumenten en tenders

Uiteindelijke doelgroepen overtuigen om een woning te kopen is een opgave. Maar wil je gemeenten overtuigen van jouw concept, dan moet je pas écht van goeden huize komen. Daarom denken we met je mee over hoe we jouw visiedocument en tenders zo logisch, duidelijk en aantrekkelijk mogelijk kunnen presenteren. Zo komen je boodschap en visie goed naar voren en springt je document door het creatieve concept meteen in het oog. Natuurlijk snappen we dat de deadline krap kan zijn en je dus vlot wilt kunnen schakelen. We bieden je flexibiliteit en hebben de capaciteit om eventuele last minute wijzigingen snel door te voeren.

“Sixtyseven werkt voor ons aan project De Velst. De volledige vormgeving, uitstraling en teksten passen goed bij ons product. Ook besteden ze uitgebreid aandacht aan advertenties, drone films, social media campagnes en andere uitingen. Of er nou ’s ochtends vroeg (plaatsing verkoopbord) of ’s avonds laat (aanpassing website) iets moet gebeuren, Sixtyseven staat voor ons klaar!”

Niek SchaapSenior projectontwikkelaar De Nijs

Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen

Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.

Download de whitepaper

Vind je 't leuk om zo nu en dan een case of whitepaper te ontvangen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.