Skip to main content

Hof van Laurentius –  250 aanmeldingen in 2 dagen

Sixtyseven is gestart met de promotie van het kleinschalige nieuwbouwproject Hof van Laurentius in IJmuiden. Na het ontwikkelen van een passende projectidentiteit is ondertussen de voorloop website live gezet. Een zogenaamde teaser website om de doelgroep alvast kennis te laten maken met het project dat binnenkort in verkoop gaat. In verband met de zomervakanties zijn we nog niet gestart met een betaalde social media campagne, maar hebben ‘slechts’ ingezet op free publicity. En deze strategische aanpak werpt wederom zijn vruchten af.

In IJmuiden zijn er momenteel geen nieuwbouwprojecten in verkoop en de kranten zijn door de vakantieperiode ook flinterdun. De door ons uitgestuurde persberichten zijn door de uitgevers dus met open armen ontvangen en direct geplaatst. En met succes! Binnen 2 dagen zijn er al ruim 250 aanmeldingen binnen!

In het Hof van Laurentius komen acht eengezinswoningen, verdeeld over twee blokken. Met een moderne, statige architectuur die past bij de bestaande woningen in de buurt.

Momenteel werken we aan de communicatiemiddelen die nodig zijn voor een succesvolle verkoop. De verkoop zal naar verwachting in het derde kwartaal starten.

Bekijk de teaser website op:
hofvanlaurentius.nl

Acht tips om méér resultaat uit je vastgoedcampagne te halen

Weten hoe je zelf meer resultaat behaalt met je volgende project? Download dan ons whitepaper. Hierin geven we acht tips waarmee je zelf aan de slag kunt.

Download de whitepaper

Vind je 't leuk om zo nu en dan een case of whitepaper te ontvangen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.